اکسل نرم افزار قوی و پرکاربرد در اکثر سازمانها ، ادارات و شرکتها میباشد. کار با داده ها، فرم ها و انجام و ارائه گزارش های مختلف در سطوخ مختلف سازمان اکثر کارمندان را درگیر نرم افزار اکسل کرده است.

توابع اکسل بسیار فروان بوده و هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده است. اما برخی از این توابع کاربردهای عمومی تری نسبت به بقیه دارند. نمودارهای متنوع اکسل که هر کدام بیانگر نوع خاصی از اطلاعات می باشد و باید درجای مناسب خود بکار گرفته شود، و همچنین شخصی سازی فضای اکسل، چاپ و ایجاد تمپلت مناسب برای انجام کارهای روزمره اداره و سازمان از دغدغه های دیگر کارمندان است.

دوره های اکسل در اموزشگاه های مختلف با رویکردهای متنوع در حال برگزاریست اما اکثر آنها به صورت آکادمیک بوده و درگیر کاربرد نیستند به طور مثال از منوی Home نرم افزار شروع کرده و تک تک ریبونهای نرم افزار را توضیح می دهند. زمان طولانی، هزینه بالا و در نهایت بی فایده بودن آموزش از مضرات این گونه تدریس هاست.

من با توجه به سابقه کاری و انجام کارهای زیاد با اکسل بر آن شدم که یک تمپلت از توابع پرکاربرد و همچنین نمودارها و جداول پرکاربرد با توجه به اینکه هر کدام در چه جایی باید استفاده شوند، ساخته ام . آمادگی تدریس به صورت خصوصی یا سازمانی را برای افراد دارم.

این دوره آموزشی تنها در 8 ساعت ( دو جلسه 4 ساعته ) قابل اجراست. تا بعد از آن شما یک فرد حرفه ای در سازمان، شرکت و یا اداره خود شوید.

شما عزیزان در طول این دوره توابع زیر را به صورت کاربردی و حرفه ای آموزش می بینید.

IF,AND,FIND,LEFT,RIGHT,LEN,BETWEEN,RAND,IFERROR,ISNUMBER,ISTEXT,DATAVALID,IATION,VLOOKUP,HLOOKUP,DATE,NOW,SUM,SUMIFS,COUNTIF, COUNTIFS,INDEX,MATCH,...

رسم انواع نمودارها و ...

تهیه انواع داشبوردهای مدیریتی.